dinsdag 29 september 2009

Typfoutje?

Tijdens de aftrap van de Teleac MediaMovies kregen we een presentatie van Justine Pardoen. Zij wees ons erop, dat er veel onzin op het internet te verkrijgen is. Daarnaast is het ook zo, dat verschillende game - websites bepaalde games aanbieden die eigenlijk alleen toegang moeten geven aan mensen van 18 jaar en ouder.

Waar ik heen wil met mijn verhaal is dat als je de website verkeerd hebt gespeld, dit grote consequenties kan hebben. Volwassenen zullen er hoogstwaarschijnlijk even om moeten lachen, maar voor kinderen kan het grote gevaren hebben.
Zo wilde ik vandaag mijn Hyves - profiel even checken, op nieuwe berichten etc. Door niet goed op te letten vergat ik de v te typen. Dus stond er: hyes. Tot mijn verbazing kwam ik terecht op een compleet andere website! Deze site staat boordevol aanbiedingen wat niet is bedoeld voor minderjarigen. Oftewel: de virtuele sex wereld.

Pas dus op! En check eerst de spelling van de site, voordat je op enter klikt ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten