dinsdag 22 september 2009

Opzet Workshop

Vanmorgen heb ik de eerste overleg bijeenkomst gehad over de themaochtend Mediawijsheid voor de tweedejaars studenten.
Er zijn een aantal zaken besproken over de invulling. Wat dit precies gaat worden, kan ik nog niet bekend maken, aangezien de tweedejaarsstudenten nog niets weten, betreft de invulling.
Wat ik als voorbereiding kan doen:
- Subonderwerpen aanpassen/aanvullen. Uit de resultaten van afgelopen jaar, is gebleken dat teveel studenten het zelfde onderwerp willen uitwerken.
- Relevante websites testen in lokaal 15, of deze daadwerkelijk goed inzetbaar zijn.
- Nadenken over de invulling van de tijd (met name dat studenten niet te snel klaar zijn met het product!)

Volgende week maandag heb ik overleg met mijn begeleidend student of we onze workshop precies gaan invullen.

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten