zaterdag 12 september 2009

Klaar voor de start!

De eerste bijeenkomst van de minor Mediawijsheid zit erop. De studenten van ICT en Mediawijsheid hebben ieder een presentatie gegeven en laten horen en zien wat hun eerste ideeën zijn.
In mijn presentatie liet ik duidelijk naar voren gekomen waar mijn interesses liggen bij dit onderwerp. Zo wil ik mij gaan verdiepen in het cyber pesten, het veilig gebruik van internet, zoekmachines etc. Daarnaast wil ik de beginsituatie vaststellen van mijn LIO school m.b.t. mediawijsheid. Aan de hand van deze beginsituatie wil ik lessen gaan ontwerpen en deze uitvoeren op de stage.

Hoe ik mijn minor verder ga invullen, zal aankomende week meer duidelijkheid krijgen. Ik zal me bezig gaan houden met het opstellen van mijn minorcontract! Hier later meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten