zondag 20 september 2009

Contract, versie 2!

Afgelopen donderdag heb ik een feedback gesprek gehad met mijn begeleidend docent over mijn Minor contract.
Aan de hand van de feedback kwam naar voren dat ik een emplementatieplan zou kunnen gaan schrijven voor mijn LIO school. Voordat ik mijn contract kon gaan aanpassen, moest ik eerst goedkeuring hebben van mijn LIO school.
Na een telefoontje, kon ik om 10.30 terecht. Mijn LIO school was erg enthousiast. Dus nadat ik goedkeuring had gekregen voor het schrijven van een implementatieplan, kon ik mijn contract gaan bijstellen.
Tevens heb ik gelijk een afspraak met de school om een presentatie te verzorgen over de invulling van mijn Minor. Dit geeft ook meer duidelijkheid naar de andere leerkrachten en is er ook ruimte voor vragen. De presentatie zal plaats vinden op woensdag 30 september.

Contract staat weer in de ELO, dus afwachten op de feedback!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten