woensdag 14 oktober 2009

Wijzer

Danny Kempers (ICT - Minor student) en ik zijn vorige week benaderd door Marijke van Kampen. Marijke werkt voor IJsselgroep en werkt op de afdeling marketing en communicatie. Zij is verantwoordelijk voor het onderwijsblad Wijzer, wat vier keer per jaar verschijnt op 1200 scholen.

Danny en ik zijn gevraagd om een bijdrage te leveren aan de Wijzer. Dit houdt in dat wij een artikel gaan schrijven. Dit artikel zal goed zijn voor twee pagina's. Deze gaan Danny en ik samen delen, dus we zullen creatief moeten zijn met het gebruik van het aantal woorden ;-)

De doelstelling van mijn stuk zal zijn, dat ik leerkrachten uit het basisonderijs enthousiast wil gaan maken voor mediawijsheid. Marijke gaf zelf aan erg enthousiast te zijn over het digitale prentenboeken verhaal. Zij vond dat dit een mooi aanknopingspunt zou zijn voor het schrijven van een artikel.

Eind november gaat het naar de drukker.

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten