maandag 9 november 2009

Implementatieplan [1]

Nadat ik de beginsituatie had beschreven, kon ik daarna een begin maken voor mijn implementatieplan. Afgelopen week heb ik met de directie van mijn LIO school een gesprek gehad over de activiteiten die in het implementatieplan komen te staan.

Van deze afspraken had ik een samenvatting gemaakt. Mijn begeleidster heeft mij voorzien van feedback en gaf mij hierbij gelijk tips voor een goede opzet voor het implementatieplan. Vandaag heb ik een korte inleiding geschreven met daarbij een korte uitleg over de inhoud van Mediawijsheid.

Ik wil deze week in grote lijnen het plan hebben geschreven. Volgende week maandag heb ik een voortgang gesprek met mijn begeleidster. Hierin zal de voortgang van mijn minor worden gesproken en o.a. of ik goed op weg ben met het schrijven van het implementatieplan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten